کاش...


˙·٠•ღ❤عاشقـــــــــــ❤ღ•٠·˙

قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب

کـاش هر روز جـمعه بـود

آن وقـت می تـوانستـم

دلتـنگی هایـم را

بـر گردن غـروبـش بیـانـدازم ....




نظرات شما عزیزان:

میداس
ساعت22:53---13 تير 1392
هــــــــر روز ، خـطـ خـطے هـآیـمـ ، بے معـنے تـر از دیـروز مے شـونـد .. !

جز خودمــ ، هـر کے بـخـوآنـد ، خـنـدہ اش مے گیـرد .. !

امآ ...

مـטּ هر کلمـہ رآ بآ بـغض رآهےِ کآغـذ مے کنمـ .. !

سلام داداش وبلاگت قشنگ و عالیست
ب منم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشی


A3MAN
ساعت17:14---11 ارديبهشت 1392
عالی بود مطالبو میخونم داداش

farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت17:26---1 ارديبهشت 1392
سلام داداش
اومدم وبت
عالیه


النا
ساعت21:27---31 فروردين 1392
سلام

mohammad
ساعت9:32---27 فروردين 1392
این روزها هرکس حال مرا می پرسد !



جوابش چشمان خیس من است!

سلام مرسی که سرزدیدوبتون عالیه


گلی
ساعت10:00---26 فروردين 1392
به من هم سر بزن از وبت خوشم امد

اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
پاسخ:گلی جان ممنون از نظرت اما چرا آدرس وبلاگتو نزاشتی که بیام ببینمش


ابی
ساعت9:59---26 فروردين 1392
سلام حجت جان

وبلاگت عالی

و کاملی داری

دوس دارم بات تبادل لینک کنم

البته تو هم ب من ی سر بزن و نظرت رو بگو
پاسخ:ابی جان ممنون از نظرت اما اشکالی که هست آدرس وبلاگتو نزاشتی که لینکت کنم و بیام وبلاگتو ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1392برچسب:,ساعت 22:43 توسط Reza| |

قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت